Breien & Haken

eskimowool

Breien & Haken

Wegens ziekte zijn de brei/haaklessen voorlopig opgeschort.

Breien en haken is hip, en terecht! Het is ook zoveel leuker om een shawl of wanten zelf te breien. Of haak straks je eigen handgemaakte granny square deken of een grappige knuffel. Met de basis brei-en haaksteken onder de knie, zijn de mogelijkheden eindeloos!

Ons aanbod: Haken (beginners), Breien (beginners), Strippenkaart

De Strippenkaart is voor breiers of hakers die de basis al onder de knie hebben. Soms loop je in je project tegen specifieke dingen aan. Bijvoorbeeld als je het lastig vindt met een rondbreinaald te werken of er bij een bepaald patroon niet uitkomt.  Met een “4 lessen Strippenkaart” kan je op een willekeurige lesavond aanschuiven. Graag wel voor maandag 12:00 via de mail aanmelden, wanneer je wilt komen. Voor een strippenkaart betaal je ook 75 euro voor 4 lessen.

(Crochet / knitting patterns and tutoring in English are no problem. But the printed lessons are in Dutch.)

Cursusduur: 4 lessen van 2 uur, op maandagavond (20:00 – 22:00)
Kosten: €75,00
Inclusief: brei-/haaknaalden en garen
Maximaal 6 deelnemers per groep.

Groepen 2017

Cursus Haken (beginners) II : 21 augustus, 28 augustus, 4 september, 11 september
Extra lesavond (inhaalles Haken II en voor strippenkaarthouders): 18 september

Cursus Breien (beginners) I vanaf 9 oktober : Vervallen.

Cursus Breien (beginners) II  vanaf 13 november : Vervallen.


Inschrijven

Stuur een mailtje naar info@handwerkstudioleiden.com met de volgende gegevens:

Cursus: Haken / Breien
Voor- en achternaam:
Adres:

Email adres:

Groep:

Geef bij het inschrijfformulier aan: Groep: Haken I, Haken II, Breien I, Breien II of Strippenkaart

HSL-haken


Cursussen bij Handwerkstudio Leiden

Prijzen zijn inclusief BTW, gebruik machines en fournituren, koffie, thee & snack. Sommige cursussen zijn exclusief materialen. Cursisten krijgen na inschrijving een lijst met benodigde materialen opgestuurd.

De lessen worden in groepen gegeven. Voor mogelijkheden omtrent privé-les, stuur een e-mail naar info@handwerkstudioleiden.com

Je kunt je eigen wol, naalden en pennen meenemen of gebruik maken van de materialen op de studio.

Gemiste lessen kunnen worden ingehaald op de inhaalles 1 week na afloop van de cursus (tenzij anders aangegeven). We kunnen niet gevolgde lessen niet terugbetalen na start van de cursus.

Inschrijving geschiedt na volledige betaling van het bedrag. Gelieve het bedrag binnen 14 dagen vanaf de factuurdatum over te maken en voor aanvang van de cursus.

Als je de cursus 7 dagen of langer voor de startdatum afzegt dan ontvang je het cursusgeld terug. Als je de cursus later dan 7 dagen voor de startdatum afzegt dan ontvangt je de helft van het cursusgeld terug. Je kunt geen geld terugkrijgen nadat de cursus is begonnen.

Advertenties